October 29, 2011

anniversary

hello to all my readers...
today, I want to share something with all of you...

alamak...dah blur dah nk speaking...
Malay jela kay???
hehehehe

aku and en.UMAR ABDUL AZIS
dah genap 4 tahun bersama
tapi xkahwin g la...
doa2kan la untuk kami yer.....

oleh sebab aku xdapat balik masa 14 October yg lalu
jadi kami keluar la hari ni
sbb mgu nie baru aku dapat blek
dan en.UMAR juga ponteng kerja yer...
adess...kantoi sudah...
sbb nk temankan saya yg mgu nie baru dpt blek
huhuhu

sorry tokey
saya kidnaped pekerja awk sowg...

kami xamik gmbar bersama pun
just hangout together jer...
tapi apa2pun kena la lunch dlu kan???

thanks syg coz bagi saya makan yang nie haaaa....


ngeee...happy2 sbb lama xmkn..
lama ka???
ntahla...not sure

dah makan teruskan utk acara seterusnya...
movie time
aduh,cita yg ada ntah apa2
sbbnya aku yg lupa nak search
xrncng pun nk kuar kn
men gasak kua ja
jadi nie ja cta yg rasa2 cm oke nk di tonton bersama


tapi kan...
aku xfaham sgt ler cita dia...
en.UMAR pun sama
adesss
tapi dh tgk dh pun kn???
okayla..not bad..

tq sayang...
ilysm!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment