December 10, 2011

Susah Betul!

haih..apa la nak jadi...kenapa susah sgt nie...apa masalahnya nie???nak ajak buat apa2 pun susah...kenapanya????ang yg ampa yang ada masalah atau aku????this entry is point out to R n N....haih....aku ja buat semua takat la nie..mampos ar...ampa buat apa???tido, message, fb, gayot, stdy sndri....wah...hbes tu aku xdak test ka????kelas sama ja kot....dah aku bg...tlg la buat sat...aku dah tlg cari maklumat dan buat transaksi lagi...smlm dah translate lagi....jurnal pun aku jgk ka???

yg si N nie....adoi...dahla xp trip...pastu yang assingment pasal p trip tu minx boh nama dia jugak...WTF!!!!wei, dah xp nak markah pala otak ang...miss dah ckp dah xp kosong bengap!!!kami nie habes beratus sbb p trip nak dapat markah..ang sng2 ja nk bt lagu tu...sorry ar...ur name xkan diletakkan!!!ada duit tapi ckp xdak...ang tu yg gedik sgt xmaw p....bodoh!!

p/s:aku sgt bengang dgn N n R skrg...

No comments:

Post a Comment