January 2, 2012

Berubah???

haih..aku ingt ang dah berubah..rupanya makin menjadi-jadi pulak perangai ang nie..tanya aku sakan sgt...hadoi..ada jugak org mcm ang kat dunia nie kan???wah...msg berkemain lgi tanya aku apa silap nya...apa silap dia...aleh2 HARAM xberubah pun...makin pelik makin teruk pulak perangai...boleh berubah x???aku ingt aku nak dianmakn diri...tapi xboleh rupanya...

kenapala ang wujud dlm kamus hidup aku nieh???mcm xperlu ja...btw, mmg ang xdiperlukan pun....perangai mcm apa lgi...haih...sedaq2la diri tu sama...kcian Hamba Allah yg sowg lagi tuh...xsedaq diri juga...eloklah ampa kwn 2 orang...perangai dua kali lima ja....sowg xsedaq duit dowk surut sowg lgi xhenti2 dowk minx...bila dah sayang mcm tu la jdi...kecain aku tgk...tp pdan muka..ang yg suka,ang yg layan kan....hahaha

gelak jahat sat noh...btw,aku baru ja nak okay dgn ang lepas ang msg aku mlm tue,tapi dah ang bt perangai pulak.. AKU MELUAT LA WEI...aku pun ada BF gak...ingt ang ja ka ada???puih....

No comments:

Post a Comment