March 13, 2012

Dear Uaaba...

This is what I feel right now... I am dispointed with you... Why you do this to me??? Hrm... Why??? Why??? Yes I want to forgive you... But the pain... Hrm... I does not want to be like this... Please...

Kenapa degil sangat??? Even dah jumpa doctor dah pun... Kenapa??? It is okay kalau awak xnak ikut atau dengar apa yg saya cakap... Tapi saya xnak awak sakit... Tolonglah... Saya risau tawu tak??? Hrm...

Awak... Waktu siang tu boleh tak kalau awak tak macam dlm gambar kat bawah nie??? Boleh tak???
Hrm... Balik kelas time tgh hari ja msti awak mcm kat atas tu... Then, balik kelas ptg2 pun mcm tu jgk... Kadang2 sampai maghrib... Awak nak saya pesan smpai berapa kali awak??? Saya pun dah tak larat dah nak pesan... Awak tawu kan tak elok tido time maghrib... Tolong lah awak...

Di siang hari awak asyik mcm kat atas nie ja... Bila mlm awak dah xdpt nak jadi mcm kat gambar di bawah nie... Awak tawu tak saya sedey bila awak tak mcm kat bawah nie??? Awak lupa apa yg doc ckp kat awak???

Saya pun dah tak tawu berapa kali dah saya pesan semua2 tu kat awak.... Kali nie saya pesan dlm BLOG saya dgn harapan awak akan ingt dan amalkan... Tu ja harapan saya skrg...
ASSALAMUALAIKUM


No comments:

Post a Comment