May 25, 2012

Luahan Hati

Tak ada gunanya aku hantar mesej untuk kau di laman sosial kerana itu semua hanya satu yang sia-sia. Kau takkan pernah ada niat untuk melihatnya melainkan aku yang memberitahu kepada kau. Kau kata tak perlu semua itu, jika nak luahkan cuma hantar melalui HP. Tapi bila setiap kali aku menelefon, pengakhirannya mesti pergaduhan. Mengapa? Aku letih dengan semua ini. Aku amat MERINDUIMU sepenuh hati. Mungkin bagi orang kita dekat tapi sekarang kita juga jauh seperti orang lain. Malah genap sudah 3 minggu tidak pernah berjumpa, bersua mahupun videocam. Kau kata kau RINDU tapi kenapa kita tak pernah jadi sebaik yang mungkin dan kita cuma tahu untuk bertengkar. Sesungguhnya aku amat kecewa dengan semua ini. Aku sedih,pilu dan sayu mengenangkan semua ini. Sampai bila kita akan begini?

No comments:

Post a Comment