July 23, 2013

Lagi-lagi Kau & Lagi-lagi Kau

Assalamualaikum! Salam Ramadhan buat rakan blogger sekalian yang sudi singgah dekat blog ceq ni haaa. Harap sangat hampa dalam keadaan yang sihat-sihat belaka. By the way and by the way, ni boleh dikatakan sambungan entry yang sebelum ni juga tapi ada penambahan sikit jela kot. Kali ni fienaz tak cerita panjang lebar dan fienaz cuma akan buat pesanan sahaja.

"Wahai saudari yang bermata garang, bolehkah anda berkelakuan menyerang orang dengan memakai helmet? Tolongla jangan serbu tanpa pakai helmet, bahaya awak tawu? Orang sikit pun tak cari pasal la dengan awak. Kenapala awak kecoh sangat macam orang dowk mengata kat awak? Hidup biar bermanis mulut dan muka bila bersama orang-orang disekeliling. Jadi awak takkan rasa janggal atau buat orang rasa menjenggkelkan nak tengok awak. Susah sangat ke awak nak senyum, nak manis muka dengan orang? perlu bayar sampai RM1,000,000 ke untuk buat semua tu?"

Satu benda lagi, kalau awak dah tak suka nak baca tweet-tweet saya tu kan "Pergi UNFOLLOW jela". Saya tak hairan pun kalau awak tu bukan follower saya haa. Awak pun tak payah nak susah gelak terguling-guling ka tergolek-golek ka kan? Bazir tenaga dan air liur ja nanti awak.


"Manusia sekarang suka berprasangka buruk dengan yang lain"

2 comments: