August 20, 2011

MY COLLECTION

...Assalamualaikum...
xdak benda sgt pown aku nak ckp
just nk share something about
MY COLLECTION

besala pompuan kn
pntg nmpak benda lawa,benda cntik
mesti dia nak beli kan
kan???

aku pown sama jela mcm pompuan2 lain
pantang tgk
dh tgk bekenan pulak kan
dh bekenan
apa lagi
BELI OI BELI!!!


yang kat bawah nie
kesayangan aku
suka sangat sebab loket dia tu lah
heheheehehe

yang nie pulak
just koleksi rantai2 yg aku ada
tak banyak pun...

hahaahahaaaha
yang nie dh jdi mcm hobi dah
before aku fully bertudung dulu
mak ai..
nampak ja aku beli
xpown mak aku p memna ja
"mak blikn kak anting2 naa"
hahaahaa
gila anting2!!!


okay...
yg nie pulak gelang tangan
ada yg beli
ada yg orang bagi
dan ada yg buat sendiri
tapi aku kurang sikit pakai gelang tangan nie
sebab aku suka lupa nak pakai
mental tol...

aku sayang semua barang2 aku
jadi aku sangatlah payah nak bg dekat orang
walaupun ada ja barang aku yang aku dah xpenah pakai
sebab syg
jadi benda tu hanyalah
MILIK AKU SEORANG



No comments:

Post a Comment