August 25, 2011

CINTA

Assalamualaikum
Apa yang aku nak share dengan ampa semua hari ni
adalah cerita mengenai diri aku dan juga
apa yang orang selalu cakap dan apa yang aku selalu baca
dalam blog-blog lain

1. Orang selalu cakap 'kalau lelaki tu gila sayang kat awek dia,mesti sanggup buat apa saja'
hahahahaha
jawapannya : Ya,tapi takat ampa mula2 kawan memangla wei
dowk lama lepas tu dak sgt dah
tapi ampa kena ingat jugak tu bukan sebab dia dah tak sayang ampa atau apa
tapi dia pun nak juga ada masa dengan family dia,kawan2 dia
ampa bukan bini dia lagi pun
lain la kalau ampa ni dah sah jadi bini dia kan???
fikir balik betul2...(^_^)

2. 'Awal2 dulu si LELAKI jiwang,lama-lama dah tak lagi'
kenapa yer????
meh cek nak habaq kat ampa naa...
ala..awai2 memang la wei
kena jiwang2 kalau tak melepas la dia nak dapatkan ampa kan???
by the way,dia dah tak jiwang bukan sebab dia dah tak mau kat ampa
tapi dia pun dh buzy dengan hal-hal dia
lagi2 bila dia dah terlampau serius dengan ampa
dia dah malas dah nk jiwang2 ni
yang dia taw cuma nak cari duit,kumpul duit
taw utk apa?????
tok kahwin dengan ampa la
jadi janganla marah dia kalau dia berubah okay???

3. Si dia mengongkong anda????
hahahaa
aku pun kena jugak dulu
tapi tu dulu la,sekarang dah tak sangat dah walaupun ada lg sikit2
dan for sure lah wei,ampa xkan tahan punya kalau macam tu
lama-lama ampa akan memarah dia jugak
and at last ampa akan minx juga supaya tak kong2 ampa sgt
tp jgn rcow la
bkn sebab dia xsayang ampa tapi sebab dia dah percayakan ampa dah
dulu mesti dia was2,tapi kalau dah lama kwn mesti dia dah boleh percayakan ampa kan??kan??
don't worry lah...

4. Orang kata kalau dia betul2 nak kat ampa
'mesti dia nak kenai dgn kawan2 ampa'
hrm...
yang ni bagi aku xsgt kot
sebab my boy xnak kenal sgt dgn kawan2 aku
dia cakap bia la,nnt dh kwen kta knai la
skrg ny bia la kita dua juga
kekdg aku rasa ada baiknya mcam tu kn???
tu bukan maknanya dia xmaw kt kita pun
just dia xbersedia ja nak kenal dgn kwn2 kita
kita pompuan,mlut mcm2...aku pun pompuan kan???aku taw la
dia mgkin xkenai kwn2 aku tapi dia kenal family aku
so,cukup la kan???

5. Aku rasa ampa xpyah la dengaq sangat ckp2 orang kt luar sana
yang penting ampa percayakan si dia
itu ja..itu yang pling penting dalam sesuatu hubungan

*hanya berkonsgi apa yang aku tahu dan aku lalui
sayang ampa semua
(^_^)


No comments:

Post a Comment