July 5, 2012

The One I Love!

 Assalamualaikum...
Tak jawab dosa...
Baik jawab!
Hehehe

So, how was your day???
Fun???
Hari ni Fie happy....
Tara...
Sebab Fie dapat lepakking sama itu budak!!!
(mampos kena marah kalau dia baca ni)

Btw, siapa nak baca dipersilakan...
Kalau yang tak nak pun, pergi atas dan klik pangkah jela, okay???
Tiada paksaan...

Siapa yang buat Fie happy???
Nie haa....
~MR.UAABA~

Siapa lagi la yang Fie ada
Dia jela yang Fie ada pun (ayat sedih la pulak)
Kami keluar makan ja pun petang tadi
Then, balik rumah lepak kat depan rumah Fie layan video
Ngek!!!

Tapi itu dah buat Fie happy dah...
Btw, kalau ada yang dengki ka apa tu...
KAU ADA??? AKU ADA....
Hahahaha
Gelak jahat!!!

He is the one who always make me smile and make me laugh!!!
And
He is only thing that I have in this world!!!
YOU ARE MY EVERYTHING SAYANG, MR.UAABA....

8 comments:

  1. siapa nie? adik@ suami? hehe

    jom singgah
    http://pemudattbc.blogspot.com/2012/07/saffmuslim-forum-ilmiah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan adik...Suami pun bukan...
      Bakal suami...hahhaa
      MY LOVE!

      Delete