January 18, 2013

My day on 18 JAN 2013

Assalamualaikum. Tak jawab dosa, kalau jawab budak baik. (^_^) Apa khabar? Sihat ke? Dah makan? Dah minum? hahaha. Maaf banyak bertanya. By the way, it just my story of the day for today. Haaa tudiaa. Amik hang! Hari ni fienaz pecut dari SP ke SP juga. Macam mana tu? Hehehe. Dari Sungai Petani ke Seberang Perai. Paham dah???Kenapa pulak???Nak tahu ke der???Hehehe...Lawak ja. Jom fienaz cerita okay?

Pecut dari SP ke SP sebab perjumpaan untuk practical cuti semester nie. (Korang seronok la cuti, kami kena kerja taw,tak dak elaun lagi) Bincang punya bincang, at last semua berpecah juga bukan semua ke Shah Alam sahaja. Atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakkan. Oleh itu, saya dengan besar hatinya(cheewah) ingin menyatakan bahawa saya akan menjalan LATIHAN INDUSTRI 2 saya di HOTEL SUNWAY SEBERANG JAYA. La...Dekat je??? Biarla senang. Tak payah nak packing barang taw! Duduk ja kat rumah sewa tu haa.

Nie la hotelnya

Kami semua bakal practical selama 5 minggu yer anak-anak dan ini bermakna kami tidak akan merasa apa itu SEMESTER BREAK. Kesian la kat kami (sedih taw, kalau tak aku tumbok sorang) ngeeee. Fienaz tak mau jauh-jauh sebab sceq nie suka berangkut barang banyak taw dak. Nasib baik boleh dapat yang dekat tu haa. Itu pun mak nak yang lagi dekat.

Tu ja kot kisah tentang  praktikal fienaz yang akan datang nie. Cerita sebab hati baru rasa tenang kawan-kawan. Kalau tak merana kami sebab tak tahu dapat mana, tinggal mana, department mana semua. Soryy kalau meyampah.

Lastly about tomorrow yang saya akan tumpukan pada nombor berikut!

That's all for today
Assalamualaikum
(^_^)

2 comments: