November 16, 2014

Alhamdulillah, Terima Kasih 2014

Assalamualaikum

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerana di atas limpah dan kurnia-NYA kepada kami sekeluarga pada tahun 2014 ini. Terlalu banyak peristiwa yang tercatat buat kami sekeluarga. Walaupun kita bukan lagi di bulan Disember tetapi Fienaz nak kongsi kebahagiaan kami sekeluarga dengan semua. Pada tahun ini, peristiwa yang paling menjadi sejarah buat kami sekeluarga adalah pemberian atau penganugerahan oleh Perdana Menteri  yang diberi kepada Abah untuk Abah menunaikan ibadah haji pada tahun ini dan Abah telah pun selamat sampai di samping kami sekeluarga.



Kami amat bersyukur dengan apa yang diberikan ke atas kami sekeluarga. Terima kasih Ya ALLAH atas pemberian-MU. Walaupun hanya Abah sahaja yang pergi ke Tanah Suci tapi kami bahagia kerana tokoh keluarga kami telah pun menjejakkan kaki ke sana. Sesungguhnya kami tidak menyangka sesuatu seperti ini akan diberikan kepada kami. Tahniah Abah! Segala titik peluh abah dan keringat abah diberi anugerah yang tidak ternilai harganya.

Sebelum abah berangkat ke Tanah Suci waktu itu, aku juga telah selamat menamatkan pengajianku sebagai graduan ijazah. Alhamdulillah. Aku juga tidak pernah menyangka bahawa aku mampu belajar sampai ke tahap ini. Walaupun sudah ramai graduan ijazah di luar sana, aku tidak peduli kerana bagi aku, aku sudah pun buatkan mak abah bahagia dengan apa yang aku lakukan setakat ini. Alhamdulillah.


On my last paper for Final Semester!






Terima Kasih Ya ALLAH.

No comments:

Post a Comment