November 15, 2014

Setelah Setahun Kemudian

Assalamualaikum semua kesayangan

Setelah sekian lama Fienaz tidak mempedulikan kewujudan blog PINK Fienaz ni, tiba-tiba malam ni tergerak hati nak buka. Bila dah buka blog sendiri dan lihat entry terakhir adalah pada 26 August 2013! Oh, tidak! Sudah setahun lebih tidak ku update rupanya. Sibuk barangkali dengan thesis masa tu dan sekarang telah pun kebosanan dek kerana saya menanam anggur sebagai penganggur sekarang. Apa boleh buat dunia sekarang susah nak dapat kerja dengan bidang yang kita ceburi kan???

Oh, ya. Saya dengan ini ingin memberitahu bahawa saya telah pun menamatkan pelajaran saya dengan jayanya (Alhamdulillah walaupun tak sehebat orang lain). Saya bersyukur dengan apa yang diberikan oleh-NYA kepada saya. Sekarang sedang menanti hari bahagia iaitu 'HARI KONVO" ler pada 7 Disember ini. Alhamdulillah. 

Entry ni sekadar nak membersihkan habuk-habuk yang terlampau bersawang sudah sekian lama ditinggalkan tuan empunya. Kesian dia merana sendirian ya. Too many story to be told but then, this is for now! 

THANK YOU!

No comments:

Post a Comment