January 17, 2013

I'm Back!

~Assalamualaikum~

Setelah sekain lama fienaz mendiamkan diri, akhirnya saya kembali ke dunia blog yang amat saya rindui. (Aicheh ayat!). Whatever, ade aku kesah? LOL. Walau bagaimanapun, kepada sesiapa yang rasa tak sanggup nak baca entry nie sila scroll ke atas dan klik X okay??? Banyak benda juga nak cerita nie haa. Tak tahu nak mula macam mana. Haish...

1. Maaf fienaz delete blog hari tu, fienaz tak tau pula kata boleh undelete. Hehehehe. Dah rindu teramat sangat dah dengan blog tersayang, tu yang try buka balik and baru tau kata boleh undelete. Hahaha.

2. Saya tengah exam sekarang tapi pulun juga balik rumah. Hehehehe. Lepas nie kena ke Shah Alam, tak boleh balik dah, baik gunakan masa yang ada sebaik mungkin kan????

3. Saya rindu kawan saya budak Manjung yang bernama Nurul Huda tu. Rindu teramat sangat. Dia cakap nak post barang tapi tak tahu la bila. Saya pergi Shah Alam nanti kita jumpa ya,sayang??

4. Saya ada lagi 1 paper final 20hb nie yang ada 20 chapter okay! Pengsan! Oh, tidak. Tourism please be nice to me okay sayang???

5. Bulan January kan sekarang nie? Banyak birthday dalam bulan nie. Termasukalah ceq! Hehehehe... HAPPY BELATED BIRTHDAY  kepada yang dah lepas tu. Terutamanya my mom and my roommate! Nak tengok gambar? Jom scroll bawah...


12 January 


11 January

Maafla 11hb kat bawah pulak. Bukan apa Mak harus didahulukan kan? hehehehe. Ceq sayang depa nie ketat-ketat! Roommate fienaz tu sama umuq taw, 21 tahun pada tahun ini. Wahhh.. Boleh kahwin dah (Gatai)

6. Fienaz nak share pasal celebrate my mom birthday. Fienaz exam pada birthday day mak fienaz tu, tapi lepas exam mak datang amik and saya pulang ke rumah sebab utamanya. Hahahahaha. Ingat nak pergi pulau tapi mak kata tak jadi. So, kami cuma pergi ke Jaya Jusco Seberang Perai sahaja. Mak kata nak makan-makan. Then, kami pergi ke Johnny's setelah fienaz kata kat situ ada steamboat. Kami makan steamboat la. Nak tengok??? Kita tengok birthday girl hari tu dulu okay???


Tudiaa...
Mai dah...Hehehe...
Kawan fienaz kata memang trade mark mak gambar kiri atas tu haa


Saya sibuk memasak nie haa


Pavlova
Mak yang teringin sangat
At last dia dapat juga. Tempah kat kawan dia.
Sedap!!!

Okayla. Fienaz rasa sampai sini jela dulu cerita fienaz. Fienaz tak pandai nak bercerita sangat sebenarnya. Sorry la kalau membosankan. Kalau ada cadangan untuk fienaz jadi lebih baik, comment ja okay? Saya menerima dengan hati yang terbuka. (^_^)

~Assalamualaikum~

3 comments:

  1. welcome backkk.. :) tgk blik..ooo sblm ni pernah baca2x ni..hihihi..makan dan makan...lom abis exam ea...all the best yer... :)

    ReplyDelete
  2. Mak Dara : Thank you.

    Ayut : hehehhe...thank you ayut!

    ReplyDelete