April 19, 2012

Dear Uaaba...

Assalamualaikum... Hai awak... Hope awak sihat-sihat ja... Ek ele... Buat mcm xcontact kan??? Hahaha... Saja nak mengada...LOL...(^_^)... Btw, saya tawu awak tengah stress and struggle for your final kan??? Dah semester 5 dah pun... Saya tawu awak boleh buat... Awak mesti boleh punya lah!!! Saya yakin... 

Awak... TAHNIAH sebab awak dapat anugerah ketua jabatan lagi.... Buat kali ke-3... 3 jela kan nak 4 mcm mana dah semester 4 awak LI...  Saya BANGGA dgn awak!!! Saya harap semester 5 nie awak boleh buat benda yg sama...(^_^)


Awak!!!
GOOD LUCK FOR YOUR FINAL
Study smart but not hard
Do a lot of exercises
Remember
PRACTICE MAKE PERFECT!

~ I do love you. Tak kira apa terjadi pun. I just want to be with you. I just want the best for you. Lastly, I MISS YOU!~

2 comments: