April 21, 2012

:-S

Okay fine. Memang dah bosan sangat dah malam nie. Petang tadi busy drive mcm nak gila p sana p sini. Dah malam gila boring pulak. Nak buat assingment mmg dh xdak mud sangat dah. Sbb letey drive ptg tadi ada lagi. Sekarang nak buat apa pun xtaw. Nak tengok movie xtaw nak tgok cita apa.

Punya busy tgh hari sampai ptg tdi tu sampaila MR.UAABA saya dah mula nak memberontak sbb saya sibuk sangat. "Bawak kereta dari SP pergi KL ek?" Okay saya tawu salah saya sbb xmsj dia. Tapi saya drive la awak. Sepanjang masa. Behneti pun kejap2 ja. Hrm. Dah mlm nie saya bosan bagai nak gila dah awak. Nak msj awak pun sama sama kita xtawu nk ckp topic apa.

Btw, saya kurangkan msg awak pun sbb saya nak elak kita gaduh. Awak nak final dah. Awak tawu lah angin saya yg xberapa nak betul nie. Kejap okay kejap tidak. Bukan period pain tapi seanjang masa. Hadoi. Sekarang betul2 dah mati kutu xtawu nak buat apa.

No comments:

Post a Comment