November 1, 2011

Stress

Assalamualaikum...arghhh...TIDAK!!!!aku dah mula nak stress dah dgn assingment yang berlambak2 nie...tapi masih sempat nak update blog sebab nak luahkan perasaan yang dah ntah apa2 lagi dah skrg nie...fine..semalam aku selsema and bersinnya sepangjang hari...fuh penatnya bersin wei...dah aku xreti cover bersin aku...KUAT kot...ngeee....okay now HM220 and HM225 dah tawu sapa gerangan yang bersin kuat tu kan???lalaala...lantak la janji aku puas n xterseksa sgt pun kan???and hari nie aku demam plak..fine...gila la aku kat sini...dgn duit PT ntah dapat ntah x pun xtaw la...lagi la aku stress...dgn nak kena byar duit trip lagi..ALAMAK...sakit otak aku..fening2!!!

*apa-apapun...sayang sangat sayangkan awak en.UMAR sebab awak slu tenangkan dari saya...^_^

2 comments:

  1. sabaqqq naa cyg. i pray for you may allah simplify your doings :)

    ReplyDelete