November 9, 2011

slim???

Assalamualaikum...semua mesti kenal orang kat atas nie kn???tipu la kalau xkenal..xpun dia xberapa sgt dgn IT kan???bukanla nak lekehkan orang..aku pun xpandai jugak...tapi dia nie kan dah famous dah..her name is HANA TAJIMA...I adore her style la kawan2...dahla cantik slim lagi...putih...tinggi...geram rasa..I am not a LESBIAN ok????eh..aku dah merepek dahla nie..hehehe...aku nak cerita benda lain sebenarnya...Hana Tajima cuma sebagai contoh...okaylah...ceritanya mcm nie....
...
.....
.......
.........

EN.UMAR tanya pada aku...rasa2 awk,awk exercise x???awk betul2 diet x???dan jwpnnya adalah TAK la...mmg aku xbuat dah pun semua tu...honestly,I know he dispointed on me...tapi dlm pada masa yg sama dia cuba utk bagi semangat pada aku...(sabarnya awak dgn saya wahai en.umar sayang)...

U: tak mau ka pakai baju lawa2???kata suka slim???
A: mestila nak...
U: dah tu...diet la ckit....
A: ngeeee.....
U: ketegaq!!

masa EN.UMAR cakap slim,baju lawa....aku terbayang kat bawah nie haa....

ada lagi ceritanya...disebabkan aku ketegaq sgt tadi sal baju lawa...EN.UMAR buat ayat lain la pulak kan...

U: kata nak pkai baju pengantin yg cantik2...
A: mestila nak...
U: mcm mana nak pkai kalau mcm nie..diet xmaw,exercise pun xmaw...
A: hrm.....
U: haih....nak pkai lawa2 kan t bila kahwin t kan???diet la sikit...xkurus terus pun,bg kurang sikit dah la

baju pengantin?????hahaha...mcm kat bawah nie plak yg aku terbayang...
(kuat berangan betul)


bila baju pengantin di sebut...aarghhhhhhhhh....TIDAK....aku mesti nak pkai yg lawa2...dan yg pasti ada size...gila kot nak tempah....aku bukan anak tan sri ka dato ka....huhu....now,nie la yg buatkan aku jadi bersemangat...

*sayang...cyg cuba k??utk b....harap b xkan pernah fade up dgn diri cyg....


6 comments:

  1. adehhh....kalau yang pendek macam ila cmna nak tempah baju pngntin cm tu..ehehhehe

    salam ziarah..

    ReplyDelete
  2. diet jangan tak diet...hehe....;-)

    nak pakai gk baju pngntin cm tu..hehhe

    salam ziarah..

    ReplyDelete
  3. hehehe..ila...kite pun pendek ler...150 jer...

    ReplyDelete
  4. kalau syg terime je seadanya^^

    ReplyDelete
  5. Syafik : thank you...dpt pkai ke tak xtawu lah kan...

    El-Janna : dia terima la tu..kalau tak dh lama kena tinggal dah...

    ReplyDelete