November 14, 2011

Gunung Ganang

Assalamualaikum...holla to all my readers...hehehe...kono nak berhenti la berblogging kejap kan...hua3...tapi xlh la pulak..rindu...lalala...mepek ja kerja aku...hrm..GUNUNG GANANG tu la yg aku nak cerita kat ampa...nak taw x apa???ngee..jerawat kat muka nie haa...okay sapa xmaw dengaq sila belah la..aku xpaksa pun nak baca...hrm..bekemain besaq lgi dia naik kat muka aku...lokasinya...bwh hidung atas mulut...ngee...dekat2 tempat misai la...hahaha...huhuhu...sangatla sakit...mulut aku dah bengkak wei...sengeh sebelah dah...nak ckp pun agak susah...senyum pun sama...so selagi ada jerawat nie,aku jadi org sombong sat sbb skit wei...mulut pun rasa kebas dah..mummy danny hubby...sakit la....huhuhu....

thats all for today (^_^)

*p/s : mud xberapa elok...sbb jerawat nie bt aku skit!

No comments:

Post a Comment