November 4, 2011

LONG?????

Assalamualaikum semua...mesti pelik kan kenapa tajuk post ny long kan????ngee...sebenarnya agak pnjang dan byk gmbar yg di post dlm entry kali ni...ini disebabkan aku yang bosan dah nie...jangan marah taw...and terpulang lah ampa nak baca ka x...xpaksa pun..aku makin rajin sikitla update blog nie dari dlu...tp bt masa skrg la...in the future, aku pun xsure lagi...okay,tanpa melengahkan masa lagi aku nak bercerita ttng entry kali ini...kali nie aku nak share dgn ampa semua tentang apa yg aku inginkan,apa yg aku idamkan...tapi fikir2 balik...ashik2 tu ja aku post..tapi lantak la...suka ati aku la kan dh blog aku...xnak baca blah ar..


ada rasa geram tak bila tgk hills nie???tapi yang pasti..aku yang geram..dahla warna merah..ada plak tali2 gi tu...wah...sangat memenuhi citarasa saya mah...tapi aku nie kasut cukup payah nak dpt yg selesa...saiz okayla...jmpa la jgk kan...tp disebabkan kelebaran kaki aku,susahla utk aku dpt kasut yg lawa2 sgt tu..dlm mimpi lah...

wedges nie pun aku suka jugak...mstila sbb tali tu kan...hahaha...and colour dia dan juda belang2 itu...wah...awk bt saya terpikat la kasut...meh kat saya meh...boleh x????

okay...my wallet dah makin nak critical dah...and i wish to have a roxy wallet..aku xtaw napa...tapi masa pi Queensbay Mall ari tu,aku dah terpikat dah kat 1 wallet tu...GERAMNYA!!!
haa.....cita nie best...gambar nie aku mmg la amik dari internet...tapi the truth,mak aku pkai la handbag nie...argh!!!!tension...mmg xdpt la nak pinjam...dia syg gila kot....lagi sekali aku GERAM la wei!!!
okayla...kalau xdpt yang mcm mak aku punya beg tu pun,dapat yang mcm nie pun jdila...boleh x????bolehla...huhu...mak!!!saya nak ni......^_^



*post ini tiada motif pun...hanya tuan empunya blog ini yg xberapa nak betul skrg nie...
AND en.Umar.....i do love you sweet heart!!!!

No comments:

Post a Comment