November 22, 2011

Menyampah!

Assalamualaikum...apa khabar semua???aku xberapa nak baik la...mood gila dah xbaik sgt...sebab menyampah....huh????ada la aku menyampah kat sorang nie haa...kat cni aku just nak cita keadaan2 yg bt aku meyampah jela...orang dia biar aku ja yg taw...mmg aku dah menyampah gila dah kat dia skrg nie...aku dah xbpa nak boleh bckp dgn dia dah wei..tu pun kalau dia perasan la kn..

Dia nie baru ja couple kt sini...couple pulak dgn kelas REP kan..so mcm belagak gak ar...bluek...meyampah doe...sebelum nie pun mmg dia nie jnis belagak gak ar...cara dia jln pun cm orang sombong bongkak perasan semua ada ar...dia nie kn kalau cakap dia ja betoi...orang semua xbetoi..kalau ampa meyampah dak????mesti menyampah gak kn???bak kata org utara..MELUAT gila bak ang...

Masa awai2 dulu si lelaki nie minx nak couple buat2 jual mahal la...buat2la tanya aku konon...padahal nak kn sebenaqnya kan???MENYAMPAH!!!pastu dah couple kan....ckp kata jgn bgtaw kat org taw...huh?????okay fine...mmg aku xbgtaw...tp dia sendiri yg dowk tunjuk yg dia couple kn???bodoh kan???nmpk sgt ang sndri yg nk bgtaw..tpi bg aku dia nie cm nak menunjuk ja...

Skrg nie p kelas asyik pakai baju sama..okay..fine...lantaklah...yg tu xkisah sgt pun...and the latest tukaq HP...eeeuuww.....wei,ciwi gila bak mai....muka belagak gila bila org tnya dia bila tukaq hp...muka belagak mcm dia ja pkai hp...huh!!meyampah!!

Actually dia nie rabun taw..tapi xmaw pkai spec..just nk pkai lens ja...okay fine..aku xkisah..pkai la kn...TAPI masalahnya skrg nie,dia dh xpkai plak lens dia...WTF!!dlm kelas nak kacau org kata dia xnmpak...wei,rabun bt cara rabun ar...pkai ar lens ang...nie x nk mengacau org..aku nie dhla xpndai mana...bg la aku nk focus dlm kelas jap....tlong ar bhai...

Skrg nie mmg aku dh xlh nk layan dia..kalau boleh nak lari ja dari dia...haa..ada lgi nie....tadi dlm kelas,dowk melawak2 la kn..then,buku dia jatuh...dia bleh plak sowh owg len yg amik...gila ka apa..ang yg bg jatuh kot...napa nak org len amik...btw,bleh tgu lama plak baru nak amik...wei..buku kot..ILMU...nk biaq atas lantai lelama???hrm..pelik betul la aku ngn dia nie...

Then.dia amik jgk lah buku dia tu..n ada kertas dia dri buku tu jatuh..dia xamik jgk...k..xpela..pastu,pen aku jatuh...nak amik pun lec tengah dowk ckp kn..biar jela dulu....then ada break...aku n lagi 2 org p la ladies jap...dia xp taw...after aku blek,aku nk la amik pen aku...taw dia ckp apa???amik kn kertas aku sekali..wei!!!awt tdi amik sendri...???dia nie sbnaqnya bt aku mcm org gaji dia taw x...dri awai dulu sowh aku amik itu ini..xpa aku xkisah..tapi dian dah pernah buat taik dgn aku kn dulu??sorry ar...aku ingt smpai mati la!!

Dia nie sebenaqnya skrg dowk control ayu dah..maklumlah balak ada lam kelas sekali kan??dia nie kn masa awai kelas dh termalu dah..kena paku kn...tpi dlm hati suka ja..berbunga2 kan...dia kena amik attendance sbb dowk hjung....slunya kerja aku...tapi ari nie aku saja bg dia dowk situ..then..blak dia la nak trun amik kn...dh dia bgon balak dia plak dh trun...kena paku ar..hahhaaha...tpi dia suka sbnaqnya..aku taw..dia nie mcm suka gila org dowk sebut2 sebenaqnya...hrm..ntahla...aku pun xtaw nak kata apa..

p/s : aku sgt2 la meluat dgn kau wahai manusia yg belagak sombong!!!

No comments:

Post a Comment