November 15, 2011

Buatmu...

Puisi ini aku tujukan khas buat insan yang aku sayang...iaitu UMAR AZIS...awak..saya karang sendiri ja nie..jgn marah ek kalau xsedap bunyinya...

sayang...
kau lah teman ku
kaulah sahabat ku
kaulah semangat ku
kaulah kekuatan dalam hidup ku
kaulah lah kekasih hati ku
kaulah yang ku dambakan selalu
kaulah penyeri hidupku
kaulah jatung hati ku

kau yg sentiasa menjadi pendengar setia masalah2 ku
kaulah yang sentiasa menasihatiku tidak kira siang dan malam
kau yg amat setia dgn diriku yg tidak secantik wanita lain
kau sempurnakan hidupku yang sentiasa kekurangan saban hari
kau yg sentiasa memberi dorongan di saat aku perlukan seorang teman

sayang...
sesungguhnya jika kau tidak hadir dalam hidup ku
aku mungkin tidak sekuat ini
aku mungkin tidak setabah ini

terima kasih sayangku UAABA....


p/s: saya sayang awak sangat2 En. Umar!!!

2 comments: