April 26, 2012

Just Want To Say...

Assalamualaikum. Hari nie Fie nak berceleloteh panjang lebar sikit. Siapa nak tahu dan terus membaca silakan. Siapa yang tak mahu tu, BOLEH BELAH! Eh, tak sopannya. SORRY. Ampa sihat dak nie? Sorry la menggunakan loghat Kedah. Kalau tak faham boleh tanya. (^_^)

Saja ja buat post nie. Tak dak benda nak cerita sangat. "Just Want To Say". Nak cakap apa la agaknya yer Si Fie nie. Mesti tu yang ada dalam kepala ampa sekarang kan??? Tak kisah la apa pun. Fie nak cakap jugak. Hahaha.

Saya Fie atau nama panjang sikit Fienazzuki atau panjang lagi Nor Syafinaz Mohamad Zuki. Haa amik kau! Saya seorang yang tak cantik, saya cuma seorang budak biasa yang dulunya agak pendiam dekat sekolah tapi jadi seorang yang bising di matrik dan macam tak berapa nak happy bila di U sekarang. Sebab tertekan dengan bayak benda dan saya pun dah pengsan dah dekat U oleh sebab terlampau stress!

Eh, saya juga tak tinggi taw. Tinggi saya cuma...eemmm...150cm... Pendekkan??? Dan BMI saya tak normal sebab berat saya 77kg. Saya memang tak pernah malu dengan diri sendiri sebab kita kena yakin dengan diri kita baru kita boleh berjaya kan? Saya ada hobi pelik sebab saya suka bergambar tapi sorang diri dengan camera. Kalau orang lain amikkan saya agak malu. Hahaha. Tak taw kenapa.

Saya seorang yang suka buat something tanpa fikir masak-masak. Saya suka buat tindakan yang tak sepatutnya dibuat (dan selalu kena marah). SEDIH okay! Tapi baru padan muka. tak dak sapa suruh pun buat benda-benda tak sepatutnya kan???

By the way, tu ja Fie nak cakap hari nie. Tak panjang sangat pun. Ada benda nak kongsi? Jom komen-komen!(^_^) Au revoir!

8 comments:

  1. awak comel..
    chill la dear..
    yakin pada diri =)

    ReplyDelete
  2. but u're cute...baguslah bersyukur dan yakin pd diri...jgn jadi mcm sesetengah org sampai terlalu taksub nak cantik la apa la, habis mcm2 die gune..tu lg bahaya..ok comel? =)

    ReplyDelete
  3. Datocath & amirah :-

    THANK YOU AWAK(^_^)
    BERSYUKUR SANGAT-SANGAT

    ReplyDelete
  4. ta perlu bimbang sgt pasal paras rupe tuh..mensyukurilah nikmatNya..kat sana nanti,rupe paras tak menjamin tok masyuk syurga..selamat maju jaya ye..=)

    ReplyDelete
  5. just being u are.. bia bdn buruk mcm mne pun jnji hati cantik..heheheh.... comey!!!

    ReplyDelete
  6. Thank You very much mohamad shazni & ♔Lady Ainaa♔

    Happy sangat-sangat sebab ampa bagi semangat!

    ReplyDelete
  7. actually, fie je tak tau yang fie ni cantik sebenarnya. :]

    ReplyDelete
  8. ouch...malu la saya huda sayang...TQ...tapi awak lagi cntik <3

    ReplyDelete